درباره CE

واژه CE مخفف کلمه فرانسوی "Conformité Européne," و یا Conformity European به مفهوم « تطابق اروپایی» بوده و بعبارتی دیگر نیز بر گرفته از دو کلمه « Community European » به مفهوم « اروپای متحد» می باشد .علامت CE انطباق محصول با قوانین و مشخصات تعریف شده در اروپای متحد را نشان می دهد . محصولی که موفق به اخذ این آرم می شود ، می تواند در تمامی کشورهای اروپای متحد و اتحادیه تجارت آزاد اروپا ( بجز کشورهای سوییس و لیختن اشتاین ) بدون محدودیت برای فروش ، به بازار عرضه شود و با داشتن آرم CE مجوز ورود به بازارهای اروپایی را پیدا می نماید علامت CE تطابق محصول با الگوها و دستورالعمل های تعریف شده در این اتحادیه را نشان می دهد .
بعبارت دیگر ، داشتن این علامت بیانگر رعایت حداقل الزامات اساسی تعریف شده در زمینه تولید محصولات جهت حفاظت از سلامتی و ایمنی مصرف کننده و نیز محیط زیست می باشد.

شرکت پیشگامان سامانه پایدار(CSP) به عنوان نماینده رسمی شرکت های Notify Body  معتبر اروپایی شامل شرکت های  KIWA CERMET ایتالیا ،ITEM بلغارستان ، CELABایتالیا ،CEPTROM رومانی، LIFT CERTIFICAT TU SOFIAو ...در زمینه خدمات ممیزی، ثبت و صدور گواهینامه های محصول اروپا    با رعایت آیین نامه های(DIRECTIVES

فعالیت می نماید و تجربه موفق در  ارائه خدمات ممیزی و صدور گواهینامه های محصول در حوزه های تجهیزات پزشکی و صنعت اسباب بازی، وسایل الکترونیکی،لوازم خانگی، تجهیزات فشار و سایر صنایع را دارا می باشد . تمامی شرکت های NB نام برده قابل ردیابی در سایت NANDO)(مرجع اعتبار دهنده شرکت گواهی دهنده محصول می باشند.

 

             شایان ذکر است  نشان CEبر روی یک محصول مزایای زیر را دارد:

 

فرم درخواست گواهینامه محصول

دانلود فرم